Σάλος έχει ξεσπάσει από τη δημοσιοποίηση επιστολής που εστάλη στους εργαζομένους της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My market από τη Γενική Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων, η οποία ζητά από τους εργαζομένους να χαμογελούν στους πελάτες, επειδή τους πληρώνουν. Να χαμογελούν ακόμα και αν αμείβονται με 300 ευρώ!
Στην επιστολή μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να χαμογελούν, γιατί πληρώνονται στην ώρα τους, γιατί έχουν εργασία, γιατί οι πελάτες πρέπει να είναι ευχαριστημένοι. Γιατί ακόμη και αυτοί που «παίρνουν 300 ευρώ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή.
Αναλυτικά τα όσα αναφέρονταν στην επιστολή
«Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.
Επειδή έχετε δουλειά.
Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα».
Η επίσημη ανακοίνωση των My Market
«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό».